Front-end vraagstukken: Communicatie over Webrichtlijnen
De commissie online community is bezig een forum voor Fronteers op te zetten. Omdat dit alles niet zo snel gaat als we graag zouden willen, en we toch af en toe vragen langs zien komen waarbij we het idee hebben van "dat zou perfect op het forum gevraagd kunnen worden," willen we tot de tijd dat het forum live gaat het weblog gebruiken om leden toch in staat te stellen in één keer een breed publiek te bereiken met hun front-end vragen. Mocht je zelf een front-end vraag uit de prakti...